Ana içeriğe atla

Yep yeni bloglarımız

Dün yepyeni iki blog adresi daha aldım ve bununda haberini vermeyi istedim.Elbette isimler ve içeriklerle ilgili bilgileride açıklamak lazım...

http://hbys.blogspot.com/  Adresinde artık HBYS - Hastane Bilgi Yönetim Sistemlerinin  tüm modülleri ve ne işe yaradığını görebilecek okuyabilecek ve tartışabileceğiz. En iyi HBYS firmalarını bu alanda detaylıca inceleyecek belkide birçoğunun yazılımlarını burada konu edeceğiz.Elbette Hastane Bilgi Yönetim sistemleri ile belki konuk yazarlarda bize katılabileceklerdir.Zira emin olunuz ki yazılarım hemen google konularının liste başı oluveriyor, herhalde bunu değerlendirmek isteyenlerde olabilecektir...

http://intranetim.blogspot.com/ Çok öncesinde birden fazla çeşitini yapıp yapıp kurum ve kuruluşlara beş parasız kurduğum , çalıştırdığım ve sonrada pişman olduğum web tabanlı Intranet yazılımlarının yenisi ve daha iyi versiyonu olan Intranet yazılımını burada adım adım anlatacağım. Asp.Net - Ms Sql ve yazılımın UML konuların bu blogta devam edeceğiz. Ayrıca bu Intraneti hazır paket haline getirip ticari amaçla satmayı planladığımıda eklemeliyim. Lakin kafam esersede hayır duası şeklinde dağıtadabilirim. Detayları bu blogtan takip edebilirsiniz...

şu email adresi konu başlıkları ile ilgili daha hızlı iletişme geçmenizi sağlayabilir.
serkan_senyuz@hotmail.com

Esenlikler.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Firebird SQL Table oluşturma ve SQL komutları

2 nci  Firebird SQL veritabanı blogunda bu kez mevcut Firebird veritabanına ISQL ile bağlanmayı veritabanı nesnelerini oluşturmayı (create table), Kayıt eklemeyi (ınsert) ve kayıtları izlemeyi (show) ile önemli SQL komutlarını anlatmaya çalışacağım...

Firebird Veritabanı Nedir ? Nasıl Kullanılır

Firebird ücretsiz veritabanı kullanmaya ne dersiniz.Üstelik hiç bir süre ve veri sınırı olmadan kulağa hoş geliyor değilmi.Bu Blogta Borland açık kaynak interbase 6 sürümünden sonra ortaya çıkmış ve gelişimini sürekli sürdürmüş Firebird veritabanına bir göz atıcaz. İnternet üzerinde Firebird ile kaynağa çok sık rastlamazsınız artık bu blogtan Firebird ile ilgili bilgileri takip edebilirsiniz...

Asp.Net Access veritabanina resim ve nesne kaydetmek OLE Nesnesi

Ms Access ile ilgili geçmiş yazılarım arasında biraz vakit geçirmişseniz, Ms Access form uygulamaları yada veritabanı olarak kullanmayı sevdiğimi anlamışsınızdır. Birazdan size anlatmaya çalışacağım konu Ms Access veritabanı olarak kullandığımız bir Asp.Net Web projesinde resimleri ve dosyaları paket halinde veritabanının içine gömmek olacak.Neden bilmiyorum bu konuda Türkçe kaynak yok, merak etmeyin bu yazı size iyi gelecek...